onsdag 26 november 2008

48 timmar

Vaknade relativt tidigt idag men har som vanligt legat och snoozat i några timmar. Ska gå upp till praktiken tänkte jag så jag ska luffsa iväg om två timmar. Idag är det grillning på G. Av mig! Mittbedömning á la Sonja, Marie och Lotta. Jisses. Jag kräks snart. Imorgon är det nya provtagningar som gäller och då får jag visa mig i mitt esse! Jag som alltid hatat blod och nålar fullkomligt ääälskar att sticka folk, och att leta efter vener, ja det vet ni ju mina vänner, att det är mitt allra största intresse just nu(efter en viss person of course!)!

Har inte hunnit plugga särskilt mycket så det får det bli i helgen, tentan är på måndag och efter det ska jag till kurator Gun och prata av mig lite. Känns som att det verkligen är på tiden. Ska bli skönt att få släppa på allt och få synpunkter av en oberoende person. Jag är helt matt i kroppen, ork finns det inte direkt till mycket just nu, men jag försöker hela tiden. Vill inte vara något deppo-monster som skrämmer iväg mina nära och kära. Dags att ta tag i sig själv tror jag, andas ut och bara vara. I helgen hade jag tänkt att bara vara, med Daniel. Det är svårt att vänja sig. Daniel är min. Och det har verkligen slagit ner som en blixt. Men jag vänjer mig nog snart.

Inga kommentarer: