tisdag 16 december 2008

Det finns en mening med det som sker

Det är Titanic på tv. Underbar film som jag sett arton miljoner gånger, men den är så fin och man kan titta på den hur många gånger som helst. Bättre kärleksfilm finns knappt.

När allt verkligen rasar runtomkring en så inser man verkligen vilka som finns där och vilka som bryr sig om en. Det har jag insett-på gott och ont. Det visar sig att dem man trodde skulle finnas där som stöttepelare chickade ur. Det är konstigt vad folk är rädda för problem. Nu vet jag iaf vilka jag har att räkna med, tack världens bästa Anna, du har gjort mina senaste dagar lite mer drägliga, vet inte hur jag ska kunna tacka dig (er). Tack vare dig känns det som om orken är påväg tillbaka.

Blod är verkligen inte tjockare än vatten. Det är vad jag insett nu.

"I see your true colors and that's why I love you"- Ane Brun

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig gumman och det kändes så mysigt att ha dig boendes här. Kändes liksom som gamla tider. Vi finns alltid här för dig. Du behöver inte tacka oss...för jag vet att skulle det hända mig så finns du där. Det är så det ska vara när man är vänner. Puss