fredag 5 december 2008

Ännu en fredag

Förstår inte var dagarna tar vägen, tiden går så fort nuförtiden, är det för att jag håller på och bli gammal??!

Gick och la mig på tok för sent inatt, kan inte förstå att jag gått och blivit nattuggla, jag som alltid varit morgonpigg- svaret är väl förstås att jag vänder på dygnet, typiskt mig.

Ska strax studsa in i duschen, packa ner det viktigaste (nej jag gjorde inte det igår gah), och sen sticka till Anna & Lilly för lite mys. Lilly är en riktig kopia av både Anna & Henrik, hon är en riktig sjusovare-väcker man henne innan tio om dagarna, ja då blir det liv i luckan :) Men hon är så mysig när hon ligger och sussar, och vilken liten korv hon är, så rund och go, vårt lilla hjärta.
Innan jag gick och la mig igårkväll satt jag och pratade med min Daniel på msn. Hade inte alls räknat med att träffa honom i helgen eftersom det skulle vara julfest idag med hans jobb och privatfest imorgon. Klart jag ville vara med honom i helgen liksom, men vill ju inte stå i vägen för honom. Satt iaf och kollade på tåg och bussbiljetter utifall att, men sidorna slutade att fungera. Sen får jag ett sms med bokningsnummer. Då har mitt hjärta beställt biljetter. Jag får iof vara hemma själv ikväll ett par timmar, men det gör mig inget, han skulle komma hemma runt 23 nångång. Imorgon blir det bara vi två, och då ska jag laga middag åt honom. Chicken thai redcurry med chilinötter och vitlöksbröd.

Förresten, hittade världens fräsigaste almanacka igår som jag ska beställa hem, den är personlig och helfräck!




Inga kommentarer: