torsdag 4 december 2008

Torsdag har blivit den nya fredagen

Veckorna går så snabbt. Jag går fortfarande och tror att det är Augusti, men icke, om 20 dagar är det Julafton, om en månad fyller Daniel 24 och om två månader fyller jag 22 år.
Pratade med mammi förut och hon förstod inte hur tiden kunde gå så fort, hon tyckte att det inte var länge sen jag gick i högstadiet och var en jobbig bitch. Det känns som en evighet sen jag bodde hemma med mammi och Lina, och ja, det har ju faktiskt gått nästan 3 år, så det är väl en evighet antar jag.

Just nu känns veckorna iaf som evigheter, det är bara 4 dagar sen jag åkte ifrån dig hjärtat (jag vet att du läser detta), men det känns som jag varit ifrån dig i månader.

Jag tänkte precis göra ett big misstake; Berätta vad jag köpt för julklappar till alla mina, men nopp, det går ju inte eftersom alla lusläser min blogg, så det går icke. Jag kan avslöja vad jag köpt till grabbarna iaf: 2 dvd-boxar med Lotta på bråkmakaregatan och Mästerdetektiven Kalle Blomqvist, det tror jag dem gillar. Pappa och Veronika får presentkort på Bio + BARNVAKT av mig och Lajnutt. Men mamma, Anna, Lilly, och Lajnutt, ni får allt ge er till tåls tills jultomten kommer :) Dessutom, vad önskar sig min älskling i julklapp?
Funderar på att dra ihop en lill-jul hemma hos mig med tjejorna. Vad sägs om julklappsbyte, glögg, lussebullar och julsånger? Myskalas, får dra ihop ett sms till dem idag.

Jag skulle ju göra nytta idag ju, men istället tror jag att jag rör mig mot Hättebacken 5 i Smedby. Tänkte att jag skulle snylta lite middag ikväll hos pappi, så jag hoppas det blir nåt gott annars drar jag på mig myssen och går hemåt be so sure!!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

DU GLÖMDE JU MEEEJ!Jag vill oxå ha julklappar! Haha skojar bara! Jätteroligt att läsa din blogg! Va roligt att du kommer upp till jul! Blir det julafton hos mamma eller??
Tiden GÅR fort! Det var inte längesedan jag skjutsade dej i lära-gå-vagnen för tusan!
Kramar från moster