tisdag 10 februari 2009

Update

Jag har blivit en riktigt dålig bloggare. Anledning? Tidsbrist och "Loooove-priority". Jag är lycklig i mina kläder, ja det är jag :)

Sambo, helt galet kär och dessutom Örebroare. Det går bra nu! I Helgen flyttade jag och Daniel ur det sista ur min lägenhet, det var fruktansvärt skönt för nu är vi äntligen riktiga sambos och vi slipper träffas enbart på helger. Kan inte tänka mig någon annan att leva med, ja till och med bilda familj med. Vi vill bli gamla tillsammans och ja det kanske låter töntigt men det är så både jag och Dannyboy känner. Han har dessutom blivit accepterad av alla mina, inte för att jag trodde nåt annat precis :)

Nu håller vi på för fullt med lägenheten, det är saker och möbler ÖVERALLT. Men snyggt kommer det bli. I sovrummet blir det en jättefin fondvägg som skiftar i färg med ljusbruna väggar. I Vardagsrummet blir det cerise och en svart fondvägg. Eftersom Michaela Söderbom har sjukt mycket kläder antog sig Daniel att införskaffa en garderob. Bra val ;)


Det finns en människa som jag önskar att jag aldrig nånsin träffat. Det finns så mycket hat gentemot honom av mig att jag skulle studsa av glädje om det hände honom något. Jag vet, riktigt lågt av mig att känna så, men jag kan inte rå för det. Jag ryser av obehag verkligen. Mamma säger att det inte finns dåliga människor men han är så långt ner på listan att man ibland undrar om männsikor föds onda. Jag blir äcklad men också förundrad av att jag drogs till den här personen.

Daniel däremot är allt som han inte är; Vacker på utsidan och insidan, snäll och respektfull, ödmjuk och dessutom höjer Daniel mig till skyarna. Mitt hjärta är det bästa som hänt mig <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Oj vad det gick fort! Huvudsaken är att du mår bra och är glad! Önskar er båda lycka till! Vet precis vad du snackar om ang onda människor. Och sanningen är den att dom finns fast dom inte föds såna...Olyckliga omständighetr gör att dom blir såna.. Tur du har din Daniel och alla änglar omkring dej!! För sanningen är oxå den att änglar finns oxå, fast det visste du redan! Puss på dej och ha en härlig Alla Hjärtans Dag imorgon!

Moster