måndag 16 februari 2009

Ensam & Övergiven

Eller kanske inte.. Fast det känns lite så. Daniel åkte till Kinna för två timmar sen och ska stanna där tills på torsdag. Ush, det var länge sen jag var utan honom så länge. Så, ja, vad gör jag nu? Jo, ligger i sängen och äter knäcke och dricker juice och lyssnar på p3. Mycket givande. Not.
Igår var en mysig söndag. Vi sov tills vi vaknade i vårt nyrenoverade sovrum. Sen stack vi till IKEA och köpte en ny STOR garderob, helt i spegeldörrar och med spotlights. Väl där mötte vi upp Daniels pappa Janne och lillebror Mattias, det var tur det för alla paket med garderobsdelar vägde nästan 300kg- så gissa vilka som fick bära?? ;)
Sen åkte vi till Elin & Kewin, Daniels syster och systerson. Där fick vi brownies och kaffe och en rejäl lekstund med sötnosen. Efter det åkte vi ut till Pålsboda och fick mat hos Daniels föräldrar. Åh vad jag älskar den familjen! Helt galna är dem (precis som min), men helt och hållet underbara! Inte en lugn stund i det huset kan jag säga :)

Börjar bli lite grusigt i ögonen nu eftersom jag varit vaken sen 04.00, så jag ska försöka lägga mig ner och sussa en stund, det är svårt med tanke på att min varma goa stora nallebjörn inte ligger bredvid mig. Ush, jag kommer längta ihjäl mig i veckan.

Inga kommentarer: