måndag 24 november 2008

Han är min!

Vilken helt underbar människa. Jag kan knappt beskriva i ord vilken underbar och fin kille han är, min Daniel. Min. Han är min. Det känns konstigt. Det har gått så fort allting. Helt plötsligt så slog det bara till, pang sa det och träffade mitt hjärta. Han träffade mitt hjärta. & Jag träffade hans. Big time. Det är helt galet det här. Jag sa för bara några veckor sen att jag skulle lägga ner det här och bara strunta i allt och ta vara på min egen tid och mig själv. Så dyker han upp, min fina, långa, blonda Daniel. Fan alltså. Han är min. Jag är hans. Han är verkligen allt som ingen annan är. & dessutom är han ju faktiskt min. Bara det är ju en stark bedrift. Jag kan inte ens förklara hur mycket jag känner för honom för det är outstanding! Det här är helt sjukt.
<3

Inga kommentarer: