söndag 16 november 2008

Movietime

Ligger och tittar på "Cleaner" med Eva Mendes och Samuel L. Jacksson. Slappardag, snart tillbaka till verkligheten. Är ledig imorgon men har tusen saker jag ska göra och ta tag i. Skulle behöva plugga också men det är väl som vanligt med det, det skjuts upp i sista sekund.

Pratade med Andreas idag, han är alltid så klok och tänk om jag kunde ha den där positiva inställningen till allt. Han är en klippa. Han får mig alltid på bättre tankar.

Jag verkade trampa folk på tårna med mitt förra inlägg, och sorry, fast det var egentligen min mening. Jag antar att personen i fråga tror att jag inte vet nånting om ämnet i sig, faktum är att jag själv varit det-men som ni märker-tagit avstånd ifrån det. Man kanske inte har enormt bekräftelsbehov, däremot är det omoget och ointressant för min egen del. That's my answer.

Inga kommentarer: