söndag 16 november 2008

Sköna söndag

Klockan visar elva vilket betyder att jag har sussat på tok för länge för att vara mig själv. Vaknade första gången runt halv tio-kollade på klockan och konstaterade att jag skulle snooza några minuter. Några minuter blidde till halv elva. & nu sitter jag framför Nyhetsmorgon söndag och dricker blåbärssoppa och äter knäckemackor med tonfiskröra.


Det känns som att det blir en bra dag, det är fint väder ute och jag känner att jag behöver lite sol i ansiktet. Funderar på att köpa ett solkort, det är bland det bästa jag vet- att ligga i ett solarium och steka, helt underbart. Dessutom är det bra för min ibland finniga tonårshy, ja det använder jag som argument tror jag :) Ska iaf ut och gå en vända, det har det inte blivit så mycket av den här veckan tyvärr. Har egentligen inte skött någonting den här veckan. Har inte känt för att göra nåt mer än att ligga i sängen och följa "Emmerdale" som Anna (den saten) har förgjort mitt sinne med :)

Karin spelar match idag också så jag kanske tittar förbi där, fast jag borde egentligen plugga inför mina 4 tentor som jag har inom en månad. Jag borde skärpa mig. Det finns så mycket jag hellre skulle
vilja göra just nu än att plugga- orken finns inte längre riktigt.

Har insett att jag inte träffat mammi och min familj i Dalarna mer än 4 gånger under hela det här året. Det gör mig ledsen men också lite mer taggad att åka dit oftare.
Nej om man kanske skulle ta att sätta lite fart här, studsa in i duschen och sen ut och ta en runda runt strömmen.
Tjing!

Inga kommentarer: