söndag 14 december 2008

Uppdatering

Har inte uppdaterat min blogg på några dagar så det är väl dags med det nu. På onsdagen åkte jag upp till Daniel för att spendera futtiga 12 timmar tillsammans med honom. Men mys var det. 5.20 på torsdagsmorgonen ringde klockan och vi skulle upp, och eftersom jag är snällast i världen skjutsade jag honom till jobbet, i snöstorm måste jag tillägga!
På torsdagkvällen var det dags för något jag bara väntat på. Att klappa ihop totalt. Det blev akuten och sen hemgång med sömntabletter och lugnande (som jag dock inte har behövt tagit). Anna, min bästaste låtsassyster erbjöd sängplats hemma hos dem så nu har jag varit här sen i torsdags, men dags att packa ihop snart o dra sig hemåt. Känner mig bättre, har äntligen fått sova, som jag inte gjort på flera veckor. Anna har proppat i mig mat så näringsnivåerna i kroppen börjar nog bli bättre. Ikväll blir det lilljul hemma hos Mia & Håkan med company. Imorgon blir det svar på tentan, fan då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har alltid en sängplats hemma hos oss gumman!!! Har varit så kul att ha dig här...kommer sakna dig!