onsdag 25 februari 2009

Hemska drömmar

Helt otroligt att jag lyckats sova i mig nästan 10 timmar, det var länge sen det hände. Inte för att det var någon skön sömn egentligen för jag har legat och drömt mardrömmar hela natta. Först var det nån konstig dröm om Daniel, att jag blev arg på honom och vi gjorde slut (never gonna happen btw), den andra kom jag ihåg för en minut sen, men nu var den visst borta i hårdisken :) Vaknade iaf med hjärtat i halsgropen och en konstig känsla i kroppen.. Som alltid så brukar ju den känslan ha rätt hos mig, men vad den gäller, det vet jag inte. Än.

Börjar jobba vid 15.45-22.00, funderar på om jag ska åka och införskaffa lite målargrejs så att jag kan börja måla hallen, då blir mannen i huset glad skulle jag tippa på. När vi skulle måla/tapetsera sovrummet var det han som gjorde grovjobbet. När han bad mig att måla längst upp i taket, eftersom jag har liiiite bättre finmotorik som det hette, så nådde inte jag upp FAST jag stod på en stol. Då är man kort i rocken skulle jag tro!

C ya!

Inga kommentarer: