torsdag 26 februari 2009

Huvudvärkens dag

Det är kosntigt att när dagarna börjar som värst, ja då verkar det inte finnas någon återvändo. Krångel, krångel, krångel. Men glad, glad, glad i alla fall.
Michaela Söderbom hade tydligen inte med sig huvudet igårkväll heller eftersom en glömd kateterklämma orsakat översvämning av kisselikiss.. Ja vad säger man, jag gör ju inte om det misstaget igen precis :)

Jobbar dubbelpass idag, men min huvudvärk är inte av dem allra skönaste, ska höra om jag ev kan gå hem lite tidigare, dessutom finns det nåt som lockar hemma mer än vad det gör att vara kvar på jobbet.. Trots allt är det ju bara en introduktion/inskolning :)

Det är soligt och fint väder och det blir man glad av, lite mer b-vitamin tack! Fåglarna kvittrar och det är tillochmed varmt o skönt ute, tack för det! Våren kan ta o komma nu för den här blaskiga och tråkiga vintern är jag trött på! Nej fi fan, om man skulle jäsa ett par min innan man skuttar ner till jobbet! Ciao!

Inga kommentarer: